| Reakce k článku |
| RIGHT IDEA - Right Way 7 |
|
(Refuse records) Přiznám se že už mě moc nebaví pořád dokola číst všechny ty hezky a emotivně napsaný recenze na desky, ve kterých já osobně mám mnohdy problém najít to hlavní: a sice informaci o tom jak deska zní, jak vlastně hraje ta nebo ona kapela… Dost možná je to ale způsobený faktem, že v poslední době se tu objevujou z velký části právě recenze na počiny kapel, který s tím co pro mě hardcore vždycky znamenal maj (minimálně po hudební stránce) pramálo společnýho. A je dost možný že právě tohle byl pro mě ten největší impuls napsat těchhle pár řádků… |
|
Zobrazit celý článek ...
|
|
|
|
RIGHT IDEA |
26.07.2010 07:29:34
Pavel
(Registrovaný)
|
|
ty vole, vrátil jsem se po prodlouženým víkendu domů a koukám jak blázen... ani nemám energii na to číst všechny příspěvky heh... každopádně můžu dodat jednu věc, RIGHT IDEA jako kapela sice po hudební stránce nepřináší nic extra novýho, ale po zkušenostech s mnoha U.S. youth crew staright edge kapelama musím říct, že mě dost překvapili po lidský stránce a to jen a jen v dobrým... kdo z vás viděl naživo třeba The First Step, tak tohle má hodně podobnou energii.. a pro mě byli Right Idea dost možná nejlepší kapelou letošního Fluff festu...
|
Odpovědět...
|
zase jenom další kecy na CC |
23.07.2010 22:47:24
Joe (Anonym)
|
|
Prosím vás, nezdržujte se tady nesmyslama. Jestli někdo píše o tomhle nebo o tamtom, je přece naprosto nepodstatný. Líbí se mi recenze jak Pavla Nezvala tak Banána nebo Arana. Každej autor má něco do sebe.... Neplýtvejte energie na blbosti, je tolik věcí, který jsou daleko důležitější.....
|
Odpovědět...
|
 |
Re: zase jenom další kecy na CC |
24.07.2010 08:42:34
kubánec
(Registrovaný)
|
|
Milý Joe, to máš zajisté pravdu, že jsou důležitější věci na světě, než psaní do diskuze na czechcore. Určitě jsi si ale všiml, že ne každý má na recenze tady stejný názor a chce se, stejně jako Ty o něj podělit a proto sem píše a za strátu času to jaksi nepovažuje. Tudíž neztrácej čas a věnuj se něčemu, z Tvého pohledu užitečnějšímu. Hodně štěstí...
|
|
y |
23.07.2010 20:34:16
farmerboy (Anonym)
|
|
starej dobrej czechcore.
|
Odpovědět...
|
aktualne.cz |
23.07.2010 16:03:22
no ty vole (Anonym)
|
|
tak deti, diky za vase nazory a ted hura na fluff
|
Odpovědět...
|
 |
... |
23.07.2010 16:19:47
Banan
(Registrovaný)
|
|
Nehodlám se tady nijak obhajovat, přijde mi to celý totiž spíš směšný. Ale stejně si neodpusím jednu věc. Přečtěte si prosím mých posledních 20 recenzí a pak mi upřímě řekněte, v kterých jsem vypustil popis muziky. Já osobně to našel jen u té poslední, protože ta deska je opravdu hodně osobní. Téměř vždy se snažím popsat i muziku, je to pro mě důležitý. Tady máte pomůcku, aby se vám to lépe hledalo: Uštkni, Saviours, Lakmé/Bokanovsky, Masshysteri, The Black Heart Procession, Ted Leo, Master M. of Bukkake, Pontiak, Systematic Death, Auxes, Bury My sins, The Carrier, Kusumam, N/N, Violent arrest, Trust, Social Party, Dezerter. Mimochodem, více než polovina těch deske, jsou pro mě hudebně víceméně klasické hc punkové věci.
|
|
 |
Re: aktualne.cz |
23.07.2010 16:31:14
Banan
(Registrovaný)
|
|
Jinak to samé si myslím i o Adamových recenzích a můžete udělat to samé.
|
|
. |
22.07.2010 22:12:39
Petr (Anonym)
|
|
Na každym šprochu pravdy trochu jak se říka ale je fakt že pro me jako ctenare rencenzi posledni dobou neprijde nic zajimaveho a duleziteho vedet viz. jak se treba Banan vyspal,jake je pocasi a jake ma problemy (kdo je nema) je obcas fajn zamychat nejake pocity z desky do recenze,ale kdyz je to cele jen o pocitech to tady pak to vypad dle meho nazoru jak pořad Pošta pro tebe kde se lide sveruji se svymi osudy atd.Jasne souhlas objektivni to byt nemuze kazdej ma jinej v kus ale recence typu jen o pocitech bych nenazival recenzi .Nepisu to jako urazku muj pohled v ramci diskuze.
|
Odpovědět...
|
 |
Re: . |
23.07.2010 15:59:13
Gabča (Anonym)
|
|
Taky přidám svůj subjektivní názor :) Nevím, proč, když se chci dozvědět něco o kapele, resp. o názoru jednoho člověka na její hudbu/desku, se musím prokousávat odstavci, které spíš patří do nějakého deníčku :) Nejen, že mě nezajímá, co má úplně cizí člověk za problémy, ale cítím se až nepříjemně, že mi někdo úplně neznámý dává též jako úplně cizímu člověku nahlédnout do svého soukromí a intimních pocitů, které s recenzovanou hudbou prakticky nesouvisejí. Proč? Tohle prostě podle mě patří jinam (když už má autor/ka potřebu se vykecat) než do recenzí.
Jinak se tu opět objevila spousta debilních klišé, která snad opravdu nemůže nikdo myslet vážně, jako "nelíbí - nečti" (jak pak poznám, že se mí to ne/líbí?), "kritizuješ - cos sám dokázal?" apod. Trošku off topic, ale mně se moc líbí např. filmové recenze pánů Fily a Kokeše na aktuálně.cz; vím, že jde o něco jinýho, ale i tak by třeba mohly být i pro hudební recenzenty/ky určitou inspirací...
P.S. Komu se můj názor nelíbí, ať ho nečte ;)
|
|
naprosto neobjektivní |
23.07.2010 10:38:51
martin k_učera (Anonym)
|
|
No to máš pravdu Kubo, to jsme se asi nepochopili. Jinými slovy, odpovídáš na něco, co jsem ve svým příspěvku A) nijak nezpochybňoval (zájem neprodělat) a naopak jsem několikrát napsal, že mu rozumím. Podobně jsem konstatoval, že kapely, který kdokoliv dělá, je dělá proto, že se mu líbí, jinak by je nedělal/a. S tím samozřejmě souvisí předpoklad, že i jejich desky bude hodnotit pozitivně (mrkni na ten příspěvek znovu). B) co nebylo tématem mé reakce. Mně vůbec nešlo o nějaké "přechvalování produkce kapel“, ale o spojení žánru recenze v sekci „Recenze desky“ s upoutávkou na koncert a to z toho (čistě osobního) důvodu, že to pro mě (po určité době) snižuje věrohodnost těchto textů. Jinými slovy, lze to velmi hrubě označit jako „konflikt zájmů“, v tom slova smyslu, že od autora jakékoliv recenze předpokládám jistou nezávislost vzhledem k dané matérii, což (opět čistě osobně – a o tom se samozřejmě dá diskutovat, záleží na situaci a neplatí to samozřejmě vždy) poskytuje věrohodnost informacím v recenzi obsaženým. Přetlumočeno lidsky příkladem ad absurdum, je to jako kdybys sis psal recenzi na splitko Tomorrow´s Hell a Tummo. To taky neděláš ne? A myslím, že je celkem logické čekat jiný charakter informací od recenze desky a od upoutávky na koncert, ne?
A(skoro) téma subjektivity/objektivity recenzí? V něm jednoznačně vede Dáša f. Flaša s prvním příspěvkem a větou „recenzia je vždy subjektivná“ a následnou reakcí „pokiaľ je tá recenzia dobrá, tak je proste dobrá.“ Jinými slovy aplikace objektivistického kritéria par excellence;-). Recenze může být „dobrá“ , ale pouze subjektivně ve vztahu k danému čtenáři, nikoliv „prostě dobrá“ všeobecně a pro každého. I tahle diskuze od prvních příspěvků ukazuje, že „dobrá“ recenze znamená pro každého něco jiného. A to je v pořádku. Všichni zaplaťSatan nemají stejnej vkus. PS: Poslední Unleashed jsou v klidu.
|
Odpovědět...
|
 |
Re: naprosto neobjektivní |
23.07.2010 11:12:23
kubánec
(Registrovaný)
|
|
V pohodě, já s tou Tvou předchozí reakcí souhlasím, moje reakce není žádná odpověď, jinak bych to asi napsal pod Tvůj příspěvek. Recenzovat vlastní kapelu a kapelu, jíž děláš gig je trochu rozdíl, přece jenom, od pořadatele se to trochu čeká, ne? Každopádně je to stejné v tom, že v obou případech čekám chválu, přece jenom neprodukuju něco, co bych považoval za nějakou blbost:o))) Já od většiny recenzí na hardcore servrech/zinech čekám, že budou pozitivní, protože asi těžko někdo bude recenzovat co ho moc nebere. Sám velký, silný Ivan v recenzi na Action nastiňuje, že to je (možná) naposled, co recenzuje něco, co ho zase tak moc neoslovuje. ps: ale bacha, zažil jsem i situaci, kdy se kámoš ptal týpka (Bohdana), který dělal koncert, co že je to za smečky a ten mu s klidnou tváří odpověděl: "to je pičovina, toto je totální sračka, tohle neznám a tohle celkem ujde...":o))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Hammer Batalion mě baví trochu víc:o)))
|
|
objektivní... |
23.07.2010 09:22:33
kubánec
(Registrovaný)
|
|
Nevidím důvod, proč by recenze nemohli být objektivní. Základem je totiž vždycky to, co daná kapela/interpret hraje/tvoří a to, jaký z toho má recenzent pocit, na produkci nic nemění. Takže pokud budu psát recenzi např. na poslední desku Unleashed, tak bude objektivní napsat, že je to death metal a ne jazz rock se záhrobním řevem. Na druhou stranu, pokud má někdo potřebu se vyjadřovat abstraktně/pocitově, ok, není problém. Já mám rád, když se dovím co daný umělec produkuje a jak se to recenzentovi líbí, to že to někomu pomohlo ze sraček je určitě fajn, ale zřejmě to nebude faktor, který mě bude ovlivňovat při nákupu. Co se týče "přechvalování" produkce kapel, kterým dělá dotyčný koncert, tak absolutně nechápu, proč se nad tím někdo pozastavuje. Asi těžko někdo napíše, že kapela, kterou dělá je pičovina, která ho nezajímá a nahrávky jsou úplný brajgl. A že někdo nechce prodělat, to je snad v pořádku, ne?
|
Odpovědět...
|
. |
22.07.2010 19:19:20
váňa (Anonym)
|
|
Spousta z vás tu nabyla dojmu, že snad fandím jakýmsi "objektivním" recenzím, což je samozřejmě nesmysl a z ničeho, co jsem tu napsal, to nevyplývá. Ale: proč prostě nenapsat "texty jsou takový a takový, celkem fajn bubeník, kytarovej zvuk mi moc nesedí a můj celkovej dojem je takovej a takovej". Já si to přečtu a buď mě to naláká nebo ne, o žádné objektivitě nemůže být řeč... a taková recenze mi řekne 100x víc, než když se dozvím, že měl Aran nelehký mládí a že Banán byl opět na dně. To, co mi nejvíc vadí na recenzích, který jsem tu napadnul, je to, že jsou podle mýho neuctivý vůči kapelám, protože se stávají jen jakousi platformou pro realizaci recenzentova ega. A to je podle mě špatně, za tím si stojím. Recenze jsou tu především pro desky, ne pro recenzenty! A zkuste se zamyslet nad tím, co tu píše martin k. o upoutávkách na koncerty, taky zajímavý.
|
Odpovědět...
|
tečka? |
22.07.2010 13:23:03
martin k. (Anonym)
|
|
A já si zas myslím, že ačkoliv si každej může klikat na myspace dané kapely, poslechne si tam jen část věcí (navíc v přemíře kapel častokrát ve spěchu) je naprosto legitimní čekat v sekci „Recenze desky“ popis songů nebo struktury desky atd. Ne jen recenzentův pocit z ní. Ale každému po vkusu. Jen jedna věc: před nějakou dobou tady proběhla diskuze o recenzi koncertu United Crusties a Martin Valášek tam položil otázku, jestli poněkud kritičtější recenze není jen reakcí na „příliš vychvalující upoutávky.“ Pokud se podívám na posledních 10 recenzí Adama a Milana, tak u prvního po 80% recenzovaných desek navazuje pozvánka/upoutávka na koncert (u Milana je to 50%). Rozumím tomu, že je nutné propagovat koncert (konec konců, děláme to stejný) a určitě každýho kapely, který dělá, baví, jinak by je nedělal. Je ale po čase pro mě poněkud obtížné nevidět za tím pochopitelný zájem neprodělat. A opakuju, rozumím mu. Jen vedlejším efektem toho spojení (upoutávky a „nejdůležitějších kapel poslední dekády“ a „nejzásadnějších kapel pro moje poslední léta“, abych si rýpnul;-) pro mě osobně je, ačkoliv mě to velmi mrzí, snížení důvěryhodnosti těchto recenzí. Tím nijak nezpochybňuji subjektivitu v recenzích. Jen mi to trochu znesnadňuje jedno celkem významný osobní „kritérium“, který na aktivity a informace v tomhle prostředí mám – totiž jestli jsou upřímný a dá se jim věřit. Pozor: teď opravdu nemyslím aktivity Adama a Milana en bloc, to vůbec nezpochybňuji, naopak si jich velmi vážím, ale právě zmíněné pozitivní zabarvení recenzí a informací v nich. Nevím, jestli by pak ale nebylo rozumnější v tomhle smyslu přidat sekci „upoutávky na koncerty“;-)
|
Odpovědět...
|
 |
Re: tečka? |
22.07.2010 15:00:50
dáša f.f. (Anonym)
|
|
v tom máš pravdu, ja tiež moc neobľubujem "superlatívové" nadbiehavé recenzie/upútavky kapiel, ktoré majú onedlho vystúpiť v rámci turné. ale vidím za veci, nahrávku si vypočujem a na koncert idem/nejdem podľa vlastného uváženia. takže až tak hrozne to nevidím. a pokiaľ je tá recenzia dobrá, tak je proste dobrá. v tom sú najďalej silver-rocket, tam sa masíruje dlho dopredu. ale vôbec mi to nevadí, ja sa rád dozvedám o veciach, úplne to chápem a zároveň tiež beriem s rezervou... nech si píše kto chce čo chce.. a kedy prídu kurwa Leatherface???? :)
|
|
tečka? |
22.07.2010 13:06:44
martin k. (Anonym)
|
|
A já si zas myslím, že ačkoliv si každej může klikat na myspace dané kapely, poslechne si tam jen část věcí (navíc v přemíře kapel častokrát ve spěchu) je naprosto legitimní čekat v sekci „Recenze desky“ popis songů nebo struktury desky atd. Ne jen recenzentův pocit z ní. Ale každému po vkusu. Jen jedna věc: před nějakou dobou tady proběhla diskuze o recenzi koncertu United Crusties a Martin Valášek tam položil otázku, jestli poněkud kritičtější recenze není jen reakcí na „příliš vychvalující upoutávky.“ Pokud se podívám na posledních 10 recenzí Adama a Milana, tak u prvního po 80% recenzovaných desek navazuje pozvánka/upoutávka na koncert (u Milana je to 50%). Rozumím tomu, že je nutné propagovat koncert (konec konců, děláme to stejný) a určitě každýho kapely, který dělá, baví, jinak by je nedělal. Je ale po čase pro mě poněkud obtížné nevidět za tím pochopitelný zájem neprodělat. A opakuju, rozumím mu. Jen vedlejším efektem toho spojení (upoutávky a „nejdůležitějších kapel poslední dekády“ a „nejzásadnějších kapel pro moje poslední léta“, abych si rýpnul;-) pro mě osobně je, ačkoliv mě to velmi mrzí, snížení důvěryhodnosti těchto recenzí. Tím nijak nezpochybňuji subjektivitu v recenzích. Jen mi to trochu znesnadňuje jedno celkem významný osobní „kritérium“, který na aktivity a informace v tomhle prostředí mám – totiž jestli jsou upřímný a dá se jim věřit. Pozor: teď opravdu nemyslím aktivity Adama a Milana en bloc, to vůbec nezpochybňuji, naopak si jich velmi vážím, ale právě zmíněné pozitivní zabarvení recenzí a informací v nich. Nevím, jestli by pak ale nebylo rozumnější v tomhle smyslu přidat sekci „upoutávky na koncerty“;-)
|
Odpovědět...
|
dáša f.f. |
22.07.2010 10:11:25
recenzie vs. recenzie (Anonym)
|
objetivne recenzie? fuj, to znie ako recenzie podľa šablóny. to sú všetky tie sterilné recenzie v oficiálnych médiách, ktoré plnia dopredu dané atribúty, éééé, pomóc. recenzia je vždy subjektívna. album nie je odstrihnutý od času a priestoru, ku každému albumu sa nám (alebo aspoň mne) viažu spomienky, miesta, tváre, emócie, príbehy. každý má iné pocity z obrazu, hudby, filmu, umenia všeobecne a tak vlastne recenzia je iba ďalším umeleckým dielom, síce mierne reproduktívny druh umenia, ale to vôbec neznižuje jej hodnotu. a keď vie niekto napísať recenziu pútavo a nečakane, tak klobúk dolu.
pre nenávistníkov: prečítajte si niektoré recenzie na diycore.net, to sa vám nebude páčiť...hehehe
|
Odpovědět...
|
 |
Re: dáša f.f. |
22.07.2010 12:52:06
pavel (jinej nez autor recenze) (Anonym)
|
|
hehe, ctes mi myslenky, chtel jsem tu prave napsat, at si borec precte neco od maxima horovice, to mu asi vybuchne hlava!
a presne to, ze kritika ma byt sama o sobe umeleckym dilem, rikal mnou zmineny franta xaver... to kdo v kapele hraje a kdy vznikla a kdo mel na ni vliv si muze zjistit kazdej debil na myspacu, pro me je prinosnejsi si treba precist, ze bananovi nejaka deska pomohla kdyz byl psychicky na dne, hned me bude zajimat, co je na ni takovyho, treba to tam nenajdu, ale rozhodne lepsi nez "objektivni" novinarina...fuj
|
|
. |
21.07.2010 20:55:51
váňa (Anonym)
|
|
Do puntíku souhlasím s prvním odstavcem. A budu jmenovat: nesnáším pseudorecenze Banána a Arana, kteří svým egem vždycky zcela zadusí to, co daná kapela vytváří.
|
Odpovědět...
|
 |
Re: . |
21.07.2010 21:25:35
Aran
(Registrovaný)
|
Promiň váňo - mrzí mě, že to přímo "nesnášíš". Netušil jsem, že když se upřímně snažím popsat muziku, kterou miluju a obdivuju, tak že to někoho může takhle děsně naštvat. Hustý...
Já si třeba myslím, že popisovat, jak která kapela hraje, je v době, kdy si na její stránky můžeš hned kliknout a během tří vteřin to slyšet, úplně zbytečný. Každej si přece může udělat vlastní názor, každej slyší tu samou nahrávku. Připadá mi mnohem zajímavější číst si o tom, jak která muzika na koho působí, co z ní cejtí...
Z Pavlovy recenze jsem se dozvěděl, že ta kapela hraje to, co už tady stokrát bylo (nic ve zlým!), není ničím originální, ale je to sympatickej počin. V pohodě. Mně to jako čtenáři moc neřekne, ale respektuju to. Ne že to rovnou "nesnáším". Nemusíš přece moje nebo Banánovy "pseudorecenze" číst, když tě to tak rozčiluje. A nebo můžeš zkusit nějaký vlastní! Měj se fajn...
|
|
 |
Re: . |
21.07.2010 21:46:27
váňa (Anonym)
|
|
Jo! To, že si to dnes každej může poslechnout a nemá teda cenu psát o hudbě samotné, je zajímavá myšlenka, nic to ale nemění na tom, že mě kapela zajímá o dost víc než emoční život recenzentův. A tradiční fráze "nemusíš to číst" a "piš sám" nechávám stranou, protože každej má právo kritizovat, byť by třeba za celej život nenapsal ani řádku. Měj se!
|
|
 |
Re: . |
22.07.2010 06:27:04
pavel (jinej nez autor recenze) (Anonym)
|
|
vana: kdyz te zajima kapela, tak nevim proc si ji proste neposlechnes a neudelas si obrazek sam a ty recenze vubec ctes, at uz jsou jakykoliv - recenze MUSI bejt subjektivni, to rekl FXS a plati to dodnes, nebo si asi pletes medailonek s recenzi - to jsou dva uplne jiny zanry cece
|
|
 |
Re: . |
22.07.2010 08:45:37
Buky (Anonym)
|
|
Souhlas s aranem a sh. Navic stejne jak jsou subjektivni recenze, jsou subjektivni nahledy na ne. Kazdej ty recenze pise jinak, nektery se lisej hodne, nektery malo, ale styl danyho "autora" je skoro vzdycky autentickej. Treba pro me osobne pise Banan mozna nejlepsi recenze u nas (vramci stylu samozrejme), ikdyz jsou spis zamereny na emoce a pocity nez primo fakta. Ale ty si zas muzes precist jinde (kolikrat ve ctyrech slovech) nebo jak bylo receno, kapelu si poslechnout. At si kazdej pise recenze podle toho, jak mu "zobak narost", jedine tak to bude porad zajimavy cist ...
|
|
. |
21.07.2010 23:02:24
sh (Anonym)
|
|
souhlas s aranem. me nezajima "objektivni" popis toho, co ktera kapela hraje, protoze 1) objejtivni popis neexistuje a od ruznejch lidi se stejne bude lisit 2) jak psal aran, muzes si to poslechnout ihned. osobni recenze mi sedej mnohem vic, obzvlast kdyz uz recenze jednoho autora / jedne autorky sledujes delsi dobu, tak pak z kazdy dalsi recenze presne vis na zaklade toho osobniho pocitu, co mas asi tak cekat. napadaj me recenze marka mccoye, to je taky kapitola sama pro sebe a neco ti to rekne, i kdyz ma recenze jeden radek.
|
Odpovědět...
|
Zobrazena stránka 1 z 1 (celkem 24 záznamů) Jít na stránku: 1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
|
|
| |
| AKCE |
| MRKVAN CORE FESTIVAL 2010 |
10.09.2010
- 11.09.2010
(
18:00
)
Polná u Jihlavy-areál zimního stadionu
|
|
Více informací ...
|
|
| ATTACK OF THE MAD AXEMAN (de) |
10.09.2010
(
20:00
)
Hradec Králové la Putika (ex El Diablo
|
|
Více informací ...
|
|
| SEE YOU IN HELL, BOB, WOUNDEAD KNEE |
10.09.2010
(
20:00
)
Rakovník Letiště
|
|
Více informací ...
|
|
| POZVAKOWSKI + LYSSA |
10.09.2010
(
20:00
)
Praha 007
|
|
Více informací ...
|
|
| ATTACK OF THE MAD AXEMAN (DE). DISFOGURED CORPSE, ZKAŽENÁ MYSL |
11.09.2010
(
00:00:20
)
Zlín/Malenovice U tetoura
|
|
Více informací ...
|
|
| SCREAM FEST |
11.09.2010
- 11.09.2010
(
10:00
- 24:00
)
MOST-park za SHD
|
|
Více informací ...
|
|
| PANELYFEST 11.9.2010 Mořkov |
11.09.2010
(
15:00
- 22:00
)
Mořkov, za hospodou
|
|
Více informací ...
|
|
| Hardcore Koncert |
11.09.2010
(
20:00
)
Písek PÍ club
|
|
Více informací ...
|
|
| SEE YOU IN HELL, GRIDE, LAHAR, KUSUMAM |
11.09.2010
(
20:00
)
Písek PÍ club
|
|
Více informací ...
|
|
| SOYU SQUAD (d), SHITNOISE, NĚMÁ BARIKÁDA, E.D.A.E. |
12.09.2010
(
20:00
)
Hradec Králové la Putika (ex El Diablo
|
|
Více informací ...
|
|
Všechny akce ...
Historie akcí ...
|
|
| |
| POSLEDNÍ GALERIE |
OBSTACLES, Praha - 007, 21.8.10
(23.08.2010 19:41
Siki)
|
MOTHER, Praha - 007, 21.8.10
(23.08.2010 19:39
Siki)
|
GERANIÜM, Újezd - Hella, 10.9.10
(11.08.2010 17:42
Siki)
|
THE BORING, Újezd - Hella, 10.9.10
(11.08.2010 17:38
Siki)
|
GATTACA, Újezd - Hella, 10.9.10
(11.08.2010 17:35
Siki)
|
DEMORALIZER, Újezd - Hella, 10.9.10
(11.08.2010 17:32
Siki)
|
COUNTERBLAST, Play Fast Or Don´t, 31.7.10
(03.08.2010 13:21
Siki)
|
CATHERER, Play Fast Or Don´t, 31.7.10
(03.08.2010 13:19
Siki)
|
DEVIATED INSTINCT, Play Fast Or Don´t, 31.7.10
(03.08.2010 13:17
Siki)
|
HIBERNATION, Play Fast Or Don´t, 31.7.10
(03.08.2010 13:16
Siki)
|
|
|
| |
| POSLEDNÍ REAKCE |
|
Den předtím mají hrát Preying Hands ve Slavonicích, poradí mi někdo, kde to tam je?
|
|
skvěléé! myslím,že říjen a první půlka listopadu bude nejkoncertovatější za celý rok! =)
|
|
Ivánku cink!
|
|
Ty jo, musím říct, že ty nový skladby od Sugartown Cabaret zní výborně. Trochu jsem je vždycky přehlížel, ale vypadá to, že se to právě zásadně změnilo.
|
kurwa
(09.09.2010 16:16:59
Twiggy)
29. 10. budu hrat obydve kapely v CAdci + ako support Francuzsky MEMBRANE a to v novootvorenom 100% hardcore/punk klube v Cadci!
|
|
Jo, Cannabis Corpse tu jsou.
|
|
Máte v rekomandu i vinyly CANNABIS CORPSE, vedlejšák basáka z Municipal Waste? Epesní death metal začátku 90.let... Za jsem ochotnej utratit prachy ihned!
|
-
(09.09.2010 14:56:44
R.)
Kurva, konečně pořádná zpráva
|
!
(09.09.2010 14:38:24
drsh)
pane mladek vase recenze me bavi!
|
|
Skvělá recenze, ostatně jako vždy! Padla tady jména Buried Inside, Last Communion ... mrkněte se po i Sedatives.
|
|
|
| |
|
|
|
|