aback | damage done | dead heroes | day after | free dimension | gasmask | insane society | malarie | misanthrope
phobia | phr | psychocontrol | pure heart | samuel | silver rocket | tpc | voltage | walking the dead | xthreatx
LOGO Czechcore.cz - návrat na úvodní stránku
články akce media komunikace kapely odkazy kontakty

Reakce k článku

MARNOST / SEEDS IN BARREN FIELDS - split LP
(kooperace labelů)

Mám v současné době trochu schizofrenní náladu, co se týká poslouchání muziky. Jako by se ten ostrej přechod zimy do jara promítnul i do toho, co a v jakých intervalech končí na mém gramofonu. Když mi to včera došlo, snažil jsem se to zpětně alespoň trochu poodkrýt, ale totálně jsem vyhořel. Jediné, na co jsem přišel bylo, že umírající dny doprovázené ochlazením a planoucí oblohou, většinou odcházejí na schůzku s nocí za tónů black metalu. A právě teď přišel na řadu split Marnost a Seeds in Barren Fields.
Zobrazit celý článek ...
*
*
*
Předmět:
Autor:

* Vložením jakékoliv odpovědi se celé téma posune nahoru jako nejnovější,
nevkládejte proto reakce na jiné téma bez použití odkazu 'odpovědět'.

Česko vládne

29.07.2012 22:37:47
Karel Sabotér

Trist, Kruh a teď Marnost <3

Odpovědět...

ha

18.04.2012 17:03:28
hehe (Anonym)
drudkh,hate forest,inferi,burzum,temnozor,make change kill yourself,abyssic hate.Mrkněte nato lidičky,stojí to zato!!!
Odpovědět...

Re: ha

20.04.2012 07:24:25
kubánec (Anonym)
Ha, tohle jsou kapely buď za zenitem nebo už nejsou vůbec. Kdyby jsi to tu napsal před deseti lety, tak jsi objevil Ukrajinu, ale teď už je to jenom výkřik do prázdnoty temného hvozdu!!!:o))) Be Persecuted a Woods Of Desolation jsou podle mě super, ale taky žádné novinky. Jo a Trelldom, pecka, taky už staršího data.
Odpovědět...

Re: Re: ha

23.04.2012 10:47:27
ha (Anonym)
je mi jedno jestli je to za zenitem nebo někde,jsou to skvosty a tak to bude
Odpovědět...

Re: Re: Re: ha

24.04.2012 11:43:11
lukša (Anonym)
Ještě bych přidal Walknut!!
Odpovědět...

Re: Re: Re: Re: ha

24.04.2012 22:58:59
kubánec (Anonym)
Přituhuje!!!
Odpovědět...

Re: Re: Re: Re: ha

25.04.2012 06:20:14
ha (Anonym)
A ještě Kladovest a první Blood of kingu a více méně by to mohlo být všechno.
Odpovědět...

Re: Re: Re: Re: ha

25.04.2012 06:20:23
ha (Anonym)
A ještě Kladovest a první Blood of kingu a více méně by to mohlo být všechno.
Odpovědět...

Re: Re: Re: Re: Re: ha

25.04.2012 09:21:21
lukša (Anonym)
Ještě si zapoměl na Astrofaes.
Odpovědět...

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ha

25.04.2012 13:09:54
kubánec (Anonym)
...Those Whose Past Is Immortal!!!
Odpovědět...

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ha

25.04.2012 13:39:40
lukša (Anonym)
... fuck yea ...
Odpovědět...

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ha

26.04.2012 06:13:33
ha (Anonym)
A sakra nato jsem uplně zapoměl.Diky za doplňujíci informaci.Astrofaes boží věc.
Odpovědět...

BM inkvizice

15.04.2012 09:17:53
Phil Hell (Anonym)
Čas oponou trhnul a při příležitosti pěkného čtyřletého výročí od jarního ukřižovávání (za to, že si dovolili udělat koncert týpkovi, co byl viděn v triku BURZUM) Máry, Jožky a Karla na czerchcore.cz léta páně 2008 najednou vyplouvá na povrch vtipné zjištění, že BURZUM dnes poslouchají i ti politicky nejpřísněji korektní jedinci, případně, že se o hraní black metalu sami poukoušejí (to, jestli to za něco stojí, nedokážu posoudit, 99% metalu nesnáším). Myslím, že někdo by se tu měl s odstupem času chytit za nos!
Syrovost black metalu v kontrastu s tím, jak je dnes nudné poslouchat punk as fuck (jak píše můj předřečník)?!?! Každému co jeho jest, ale tyhle povzdechy podle mých zkušeností vypouštějí nejčastěji lidi, co zamrzli někdě hluboko v minulosti a jsou líní si dnes vyhledat cokoliv z těch desítek nových zabijáckých nahrávek punkových kapel (hlavně z Ameriky a Japonska), které hardcore/punk(většinou  alespoň  zvukově, resp. hlukově!)) posouvají zase dál - tady máš 20 jmen, zkus si něco vybrat: LOTUS FUCKER, D-CLONE, BRAINKILLER, MERCILESS GAME, YADOKAI, VACUUM, ZYANOSE, FOLKEIIS, ISTERISMO, DROPEND, NERVESKADE, MAUSER, KRIEGSHOG, CONTROL, BLOODKROW BUTCHER, NUKLEAR BLAST SUNTAN, TANTRUM, EXIT HIPPIES, CRAZY SPIRIT, ASOCIAL TERROR FABRICATION... jinak doufám, že black metalových kapel na stránkách czechcore přibývat nebude, black metal přitahuje velice zvláštní jedince a i u těch, co jsou normální, někdy probouzí dost divné sklony. A politicky korektní black metal hraný sympatickýma fajn lidičkama asi fakt není black metal.
Odpovědět...

Re: BM inkvizice

15.04.2012 22:07:26
Banan (Anonym)
Filipe, předem jasně říkám, že to poslední co chci je se tady s tebou o nečem dohadovat, ale pár vět si k tomu  neodpustím. Z mého pohledu celou tu šílenou debatu vyprovokovali především Jožka, Karel a Mára svou naprostou neadekvátní, nesmyslně ofenzevní, arogantní a navíc osobní reakcí na Maziho příspěvek, že chlápek je nácek, jelikož byl několikrát viděn ve společnosti nácků a navíc se po Jihlavě promenáduje v mikině Burzum - Support Your Local Einsatz Kommando. Maziho příspěvek možná nebyl formulovám úplně štastně, ale reakce na něj byla ještě hloupější. Nakonec se ukázalo, že měl Mazi vlastně pravdu a to čím se tenkrát kdo oháněl snad ani nebudu komentovat. Chtěl bych říct, že jsem se o tom všem s Márou, Jožkou i Karlem bavil osobně a je to pro mě naprosto vyřešená záležitost, minimálně dva z nich považuju za svý velmi dobrý kámoše a chci aby to tak zůstalo. Nicméně bych se rád ohradil proti tvému tvrzení, že to byl nějaký hon na čarodejnice. Některé věci se rozhodně stát nemuseli, ale většině lidí šlo celkem upřímě o to, aby do hc punkové scény nebyl zatažen někdo, kdo na sobě nosí podobný sračky, protože to už je prostě za hranicí tolerovatelnosti. A klidně mě považuj za pokrytce, ale já prostě vidím rozdíl v tom, že někdo veřejně nosí mikinu s nápisem Support Your Local Einsatz Kommando a tím, že si někdo doma na youtube občas pustí Burzum. Stejně tak si myslím, že je úplně v pohodě nechat se hudebně inspirovat čímkoliv. Hudba je prostě hudba a jestli se ti hudebně líbí black metal a chceš se jím nechat inspirovat, je to naprosto v pořádku a nevidím na tom nic, co by se mělo řešit. 
Odpovědět...

Re: BM inkvizice

16.04.2012 08:35:29
Phil Hell (Anonym)

Milane, ani ty a ani já jako dlouholetí organizátoři koncertů nemáme přehled o obsahu šatníků všech členů všech kapel, co jsme kdy dělali nebo dělat budeme. A za stavu, kdy týpkova kapela (projekt) neměla v textech nic "závadného" a když se ho i oni sami jasně zeptali - "jseš nácek/sympatizuješ s náckama?", na což jim jasně odpověděl, že ne a kdy to sem koneckonců  i sám napsal (což si myslím, že byl  jedinej kontakt s HC subkulturou v jeho životě), to i po těch letech vidím jako zbytečně hysterický hon na čarodějnice. O dobrých úmyslech řady jeho aktérů vůbec nepochybuju, ostatně myslím, že všichni víme, čím je dlážděna cesta do pekla (když už jsme u toho BM). Tímhle sem nepíšu nic nového, to jsem psal i tehdy a znovu tuto kauzu dál rozebírat nebudu. Přeji všem, které to baví poslouchat, kvalitní připojení na youtube při poslechu BURZUM.

Odpovědět...

Re: BM inkvizice

16.04.2012 12:56:04
Mazi (Anonym)
Možná i ty jsi zamrzl v minulosti, filipe. já myslel že to bylo takový haló, že si to všichni tak nějak zapamatovali..Hastur/semai žádný texty ani neměl (ambientní muzika, žeano), to jen pro upřesnění. já doufám že tu bude přibývat víc zajímavejch kapel různejch žánrů s nějakou smysluplnou myšlenkou - punk mě nějak nezajímá z hlediska hudby, ale to, že do toho někdo vloží něco "víc", to teprv dává tý hudbě nějakej smysl. a je jedno jestli to je bm,hipec,folk,či jánevimco. Je smutný že tady lidi vůbec řešej takový blbosti jako co je bm a co ne. na řešení blbostí má každej sil spoustu. takže se pojďme chytit za nos radši všichni, zapalte svý zaprděný škatulky a bude na světě líp.
Odpovědět...

Re: BM inkvizice

16.04.2012 19:37:01
Sud
btw kauza Semai cislo 2 na spadnuti, uz par dni odpocitavam. prvni dostane bludistaka!
Odpovědět...

Re: BM inkvizice

19.04.2012 14:28:44
Barvák (Anonym)
Mazi
Celá ta kampaň byla pode mě už ve svý době hodně přitažená za vlasy, pokud se pamatuju Jožkovi některý aktivisti dokonce vyhrožovali po telefonu, což je hnus. Dnes už je to minulost, nechme ji hnít a rozkládat se, každopádně pachuť na patře zůstává.

PS: hip hop a folk pro mě bude navždy neposlouchatelná kravina ať už  má texty o čemkoliv. Promiň, ale nebudu poslouchat hudbu, co mi kroutí palcema u nohou, jen kvůli tomu, že to má nějakej přesah.     
Odpovědět...

Re: BM inkvizice

19.04.2012 16:15:34
ip policie (Anonym)
Jedna IP adresa a tolik různých nicků. To jsou mi věci. Barvák-Runzcajz-rum-Zmar-Grc-Daš... 
Odpovědět...

Re: BM inkvizice

19.04.2012 20:11:32
Barvák (Anonym)
ip policie :
Nejsem žádnej IT odborník, ale není to spíš daný tím, že se spousta lidí připojuje na jednu síť? Tady u nás na venkově jeden poskytovatel pokrývá široký daleký okolí.   



Odpovědět...

Re: BM inkvizice

20.04.2012 12:30:12
mazi (Anonym)
čau barváku, já to nevytáh, ale to je fuk. pachuť zůstává, to máš pravdu, stejně tak jako že to je hnus - ať už z jakýkoli strany. Nechť to hnije!

PS: folk a hip hop nikomu necpu, ani tobě. jen sem tím chtěl říct to, že tím, že se tady řeší nějaký škatulky, se tady degradujeme na nějaký blbce, co řeší v hospodě jestli je lepší gambáč, nebo kozel, poperou se kvůli tomu a pak stejně nakonec pijou stejný pivo.
Odpovědět...

Re: BM inkvizice

20.04.2012 12:32:45
mazi (Anonym)
čau barváku, já to nevytáh, ale to je fuk. pachuť zůstává, to máš pravdu, stejně tak jako že to je hnus - ať už z jakýkoli strany. Nechť to hnije!

PS: folk a hip hop nikomu necpu, ani tobě. jen sem tím chtěl říct to, že tím, že se tady řeší nějaký škatulky, se tady degradujeme na nějaký blbce, co řeší v hospodě jestli je lepší gambáč, nebo kozel, poperou se kvůli tomu a pak stejně nakonec pijou stejný pivo.
Odpovědět...

Re: BM inkvizice

20.04.2012 22:24:47
h
Milane, poněkud mě tvoje reakce zaráží  a pak si tedy pokládám otázku v čem jsem byl neadekvátní a předevsím arogantní? Víceméně jsem projel zpět celou diskuzi a mimo toho, že jsem byl v prvním příspěvku podrážděný, jelikož jsem se o kauze Semai dozvěděl až právě z czechcore, nenašel jsem nic co by nasvědčovalo tvému tvrzení. Možná jsi to nechápal tenkrát a možná to nechápeš ani dnes - snažil jsem se na danou věc nahlédnout více do hloubky a i po letech toho nelituju, i když jsem se až na několik vyjímek setkal pouze s nepochopením a i pohrdáním.
Říkáš že vidíš rozdíl v tom chodit v triku Burzum - Support Your Local Einsatz Kommando a poslouchat někde v ústraní  závadný kapely pro vlastní potřebu. Ano v tom bych s tebou i souhlasil. Však dnes není black metal v české hc scéně nic nenormálního a vlastně ani to, že Nocturnal Mortum, Hate Forest a podobné tak "skvělé kapely" jsou ve výbavě nadítého harddisku leckterého antifašisty, protože black metal je právě KVLT. Asi stále dělíme život na ten doma a na ten venku. Proč ne? Proč si nehrát tu politicky korektní hru na každém koncertě a doma si spokojeně hrát s igráčkama na vyhlazovací tábory? Kolik vlastně metrů používáme na měření hardcore důvěrihodnosti? Podle sympatií a kamarádtví nebo podle racionálního myšlení? Tak nějak se obávám, že první volba je smutná pravda.
Ve skutečnosti je pak jedno jestli si někdo koupí kreténský bootleg triko Burzum a prohání se v něm ulicemi města nebo Vargovu hudbu poslouchá doma v mp3 přehrávači a pak veřejně v nazifree zóně tvrdí, že to a to album vlastně není zase tak špatný, i když ho vymyslel a nahrál člověk, který má pochybnou minulost. Jaks sám napsal - i odkaz je propagace.

Odpovědět...

Re: BM inkvizice

20.04.2012 23:16:12
Banan (Anonym)
Máro, jak jsem napsal, vážím si tě a mám tě rád a ty to víš. Proto budu reagovat. Já jsem celou tuhle kauzu znovu neotevřel, jak jsem řekl, je pro mě vyřešená. Nikdy jsem tě za nic nesoudil a věř mi, že jsem chápal některé vaše důvody mnohem více, než si myslíš, i proto jsme zůstali kámoši. Mě na té celé věci ale opravdu nejvíce vadilo, že jste napřed začali řešit, kdo a kam píše, než to, co píše. Máš pravdu v tom, že moje tvrzení o aroganci nebylo zrovan u tebe na místě a omlouvám se za něj. Nicméně za neadekvátním (alespon v počátku) si stojím a proč jsem vysvětlil dvě věty nazpátek.
Na tom, co píšeš dál je rozhodně něco pravdy, lidi jsou složitý a občas je dost těžký se v jejich pohnůtkách zorientovat a pochopit je. Každý si v sobě nese kus pokrytectví a každý má právo si o tom myslet svoje. Proto tady taky na nikoho neútočím, jen říkám, jak to vidím v tomto konkrétním případě já. Netvrdím, že to tak musí vidět všichni.
Odpovědět...

pitchfork.com/czechcore

20.04.2012 17:40:35
Zuthulu (Anonym)
Ha tak renesance black metalu uz i na cekooru...
(sorry, jestli jsem zaspal, nejsem tu pecenej varenej.)

Otazky korenu a vypichovani jednotlivejch aspektu ruznejch hudebnich zanru je treba brat dneska s usmevem. Stejne jako nastupy novejch trendu, chudaci ti vsechni Calibani, Darkest Hour atd. kdyby umeli lip odhadnout, co bude frcet, nemuseli se ucit hrat na nastroje... 

Osobne bych si ale pral resurekci LAKME v podobe nacionalniho BM s environmentalistickym poselstvim. A to v podani boha LAKMER povstanuvsiho z hvozdu czechcorovskejch diskuzi.


Odpovědět...

Marnost=marnost

18.04.2012 18:06:19
metalpunk (Anonym)
Možná by nebylo od věci oprostit se od ideologických a subžánrových škatulek a říci jednu důležítou věc. Skupina Marnost je hudebně marná v jakémkoliv žánru a to co ti kluci poslouchají, jedí nebo nosí na sobě je asi uplně jedno, protože to na tom co hraje z reproduktorů nic nemění :)
Odpovědět...

Re: Marnost=marnost

18.04.2012 20:28:07
skanoise (Anonym)
metalpunk=blb
Odpovědět...

Re: Marnost=hodobóžo

18.04.2012 21:35:07
Simon ohne Garfunkel (Anonym)
To je věc názoru. Jak už jsem někam psal, především materiál co je na Lp je podle mne velmi fajn. Z našich luhů a hájů jsem nic lepšího neslyšel. A co kdo nosí či papá spíš řešíš ty. Tohle jsou prostě emoce a nálada..pokud tě víc bere panzer division, tak jest třeba přesedlat na jinou grupu. O nic nejde. Brzy prý vyjde nevydaný materiál od Kurta Cobaina!
Odpovědět...

Re: Marnost=marnost

19.04.2012 14:12:39
RE: (Anonym)
Svatá pravda, halulujá!
Odpovědět...

infidel

05.04.2012 00:40:21
Sud
black metal ist krieg, smal jsem se nahlas. proc zni kazdej pankacskej pokus o black jako liturgy? v brooklynu jsou i dobry kapely, chci videt pankace poslouchat negative plane. nebo mrkni na horrid cross, pankacskej bm nemusi bejt jen neduveryhodna kopirka jistejch farmaru, vyhajpovanejch pitchforkem. kopirovani stylu trendovy kapely je vytvareni novejch moznosti, pristupu a uhlu pohledu? pak at zije originalita vlny noizovyho disbeatu!
may the antichrist hammerfist cast down the heretic
Odpovědět...

Re: infidel

05.04.2012 09:17:39
saman (Anonym)
zrovna horrid cross je tedkon taky celkem trend, i kdyz ne pres pitchfork. ale to asi delaj ty nahravky na youthattack. kazety vyprodany v podstate behem par hodin po vydani, smeleni na ebay atd. kazdopadne skoro kazdej den stahuju nejakou kapelu, ktera zni uplne stejne jako oni. za me ted vladnou kapely okolo black twilight circle (taky trend, mimochodem :))
Odpovědět...

Re: infidel

05.04.2012 10:24:57
blum xvx (Anonym)
Mě ani jedna z těch kapel nezajímá a vůbec je neznám. Jediný black metal který posledních 14 dní poslouchám je burzum.
Odpovědět...

Re: infidel

05.04.2012 10:55:49
blum xvx (Anonym)
Ale abych to upřesnil. S tim Burzum je to spíše provokace. Naštval mě příspěvek Suda. S Marností hrajem co umime a nic jineho nedokazeme. ja hraju na bici prakticky jenom s marnosti , tzn meli jsme 2 zkoušky. Nic jiného než hraju ani neumím !! Je mi jedno co jaka kapela hraje a jestli je to trend nebo ne ? to je snad o přístupu posluchačů a posluchaček. Burzum prakticky neposlouchám, po několikaletém striktním odmítání jsem se dostal k albu Filosofem, ktere me bavi svou atmoškou. Přistupuju k tomu ale s velikým odstupem. Samotny projekt burzum beru jako součástí klasické blackmetalové scény, která mě svými názory a myšlenkami vůbec nezajímá. O to víc u Burzum, okolo kterého se táhnou děsivé a nechutné názory samotného tvůrce Varga. Nechci aby to tedy vyznělo jako propagace burzum a vargovy ideologie, opravdu to že jsem to sem napsal je spíše provokace i přes to že si filosofem doma občas pustím. Co mě baví na těch klasických blackmetalech je čistě a pouze atmoška. 
Odpovědět...

Re: infidel

05.04.2012 12:15:42
j666 (Anonym)
chceš pankáčskej black? přijd v neděli na půlku a uvídíš vole.
Odpovědět...

Re: infidel

05.04.2012 16:12:54
sdjfusadfcyvujaurejabd (Anonym)
Sude v cem hrajes ty? Pripadne na jaky nastroj?
Odpovědět...

Re: infidel

11.04.2012 03:45:54
Sud
saman: deni okolo horrid cross bych trendem nenazyval..

jeager: az budes delat negative plane, tak dotahnu, hehe.. ne moment, ty vlastne budu delat ja

blabol: cos dokazal, ze kritizujes since 2009? :)

zda se mi to, nebo tu zmizely nejaky prispevky?

jo jeste bych rad poukazal na dva clanky:

http://www.invisibleoranges.com/2011/11/cascadian-black-metal-is-bullshit/
http://spinaltapdance.wordpress.com/2011/06/02/spinal-tapdance-vs-thats-how-kids-die-the-liturgy-smackdown/
Odpovědět...

Re: infidel

11.04.2012 08:36:14
saman (Anonym)
ted nam to Sud strasne nandal. 
Odpovědět...

Re: infidel

12.04.2012 18:28:44
Sud
nepotrebuju nikomu nic nandavat, komentuju deni, cerna znamka vole.) na gattacu nebo remek se jdu podivat a v klidu, gattacu jsem dokonce zval na kocnert k fuck the facts, nez jsme to vyresili jinak, ale kdyz pak takovy lidi delaj to, co si myslej, ze je black metal a pisou na czechcore black metal ist krieg, tak :))) mir

smoke meth, hail satan
Odpovědět...

Re: infidel

12.04.2012 21:37:56
saman (Anonym)
ok, tak hrajem post-rock, co to meni? ja na nejakej blackmetal (skutulku) seru a delam, co me bavi. bavej me vic weakling, leech, barghest, wylve nebo alda nez blut aus nord nebo ukrajinsky nacionalisti s rockovym zvukem a preferuju kdyz je mi kapela sympaticka i lidsky, nez kdyz je to -uuu, pozor, nesutecny zlo a totalni temnota az za hrob666-, je to problem? jestli jo, tak mi ta diskuse prijde dost mimo. peace
Odpovědět...

Re: infidel

13.04.2012 17:09:18
Sud
black metal je blasphemous onslaught a command of the iron baphomet, zatimco post-rock je flanelova kosile, jestli mi teda rozumis.

nebo jinak, predstav si, ze by si black witchery s conqueror udelali satanistickej anihilacni screamo projekt i s nabojakama a kapucema :))
Odpovědět...

Re: infidel

13.04.2012 18:27:48
blum
Sude tyvole sory, ale o co ti jde ? Ano v recenzi uz banan psal, ze oznaceni marnosti za black metal bude pro nekterou skupinu lidi trnem v oku. Asi teda evidentne patris do te skupiny. Sory ale me to je k smichu. Zaprve vubec nechapu o co ti jde a zadruhe jestli ti jde o to udrzet škatulku black metal čistou, nihil satanistickou, tak pláčeš na špatném hrobě. Jestli sis nevšim czechcore je hardcore/punkovy webzin a tudíž se tu asi čitého nejzlejšího black metalu nedočkáš.

Je mi celkem nepříjemné se nějak obhajovat, vlastně ani nemám před čím. Marnost o sobě netvrdí že jsme sataniti, nejzlejší blackmetaliti. Dokonce sami naši muziku ani nikde neoznačujem za blackmetal. Nikam to necpem, jediné co máme je bandcamp profil a vydaná deska a asi 20 kazet. A to že je někdo schopný to takto označit, protože hudebně to má s blackmetalem asi hodně společného  někomu jinému to jde proti srsti je jedině dobře. Já mám rád black metal skrze atmošku, skrze vztah k přírodě a skrze přítup k hudbě. Pokud je ale black metal satanisticke picoviny, nacionalismus, pohanstvi a jine blbosti, tak ano, black metal mě nezajímá. 

A pokud je marnost post rock a pokud jsou postrock podle tebe flanelky, tak pro mě je to už asi 6 let v kuse černá mikina xrisenx, černé kalhoty a triko fall of efrafa. čau
Odpovědět...

Re: infidel

14.04.2012 10:28:04
mx (Anonym)

ty voe, flanelky uz se nosi snad jen na morave. marnost bude doufam jednou poradnej hipster black metal. jeste musim blumovi sehnat kosteny brejle,xxl cerny elastaky a spalit mu tu mikinu risen a donutit samana at nosi stabilne knir. 

a roman senko se muze jit vysrat do ukrajinskyho lesa, kdyz bude mit svet stesti tak nenajde cestu zpatky.

Odpovědět...

Re: infidel

16.04.2012 20:14:58
Sud
evidentne vite co se nosi o dost lip nez ja, hehe..
na nejakou ideologickou cistotu v black metalu nutne nehraju, cti poradne. treba ten liturgy smackdow, co jsem odkazoval. tam to padlo celkem vystizne, par hipsterskejch black metalu je vic v lati, prvni krallice, weakling, snad i deafheaven ash borer i ti vlci ze zacatku.. ale to sou lidi, co v tom kurva jedou, znaji podrobne koreny, a ne ze si najedu pet zasadnich kapel na trendu plus potaji burzum z youtube, obliknu straight edge mikinu, dvakrat brnknu na zkousce a rovnou udelam desku. pak se neni cemu divit, ze vam to i pres vsechny efekty zni jak glen hansard revival.) jak jsem rek, nic proti vam, screamo vam verim, ale tu M/m arnost fakt ne. jak se rika, certe, drz se sveho kopyta. tady by to teda spis chtelo takovou malou analogii, kdyz v sobe nemas tu spravnou siru, tak radsi nech certovo kopyto na pokoji..
nebo na me ser, fanousku flanelu a glena hansarda tu je urcite dost, tak koneckoncu proc ne, black metalisti si delaj, co chtej! co me sere je, ze po dvanacti letech od dead as dreams se tu o spatnejch kopiich WITTR mluvi jako o originalnich a novejch pohledech. originalni by bylo nahrat album 'heil seitan' ve stylu black witchery, riznout to punkem a vystupovat s nabojakama z malejch mrkvi..
Odpovědět...

Re: infidel

16.04.2012 21:10:13
saman (Anonym)
tak hlavne ze mas jasno v tom kdo z nas co a kdy posloucha
Odpovědět...

Re: infidel

17.04.2012 02:15:31
Sud
tak jeste jednu pro zasmani
http://www.decibelmagazine.com/featured/the-varg-vikernes-spring-collection-is-here/

a jednu pro zamysleni
http://www.youtube.com/watch?v=i6TqnVNa0VM
http://www.metal-archives.com/albums/Darkthrone/F.O.A.D./158395?songId=1126516#1126516
Odpovědět...

Re: infidel

17.04.2012 03:20:40
Sud
tak jeste jednu pro zasmani
http://www.decibelmagazine.com/featured/the-varg-vikernes-spring-collection-is-here/

a jednu pro zamysleni
http://www.youtube.com/watch?v=i6TqnVNa0VM
http://www.metal-archives.com/albums/Darkthrone/F.O.A.D./158395?songId=1126516#1126516
Odpovědět...

Re: infidel

17.04.2012 07:47:53
Mazi Snajper (Anonym)
Další houbař po boku Roba Darkena! :-D
Odpovědět...

black metal is insolence

14.04.2012 11:12:06
Miltöör
mě se tenhle trend "punkáčů v BM" líbí a chápu lidi který s tím mají problém.lposlouchají se různý věci a koho dneska baví hrát punk as fuck že??když čuchneš k tý syrovosti blacku tak nechceš jinak a nic tě tak nerozjebe jak blackmetalovej zvuk.takovejch kapel bude přibývat a na stránkách czechcore se usadí na svojem pevným místě.Liturgy sou mrdka to je na mě moc post.Horrid cross jízda.Starý Vlci mě taky berou.btw .na pohanství neni nic špatnýho
Odpovědět...

Ukrajina

11.04.2012 02:56:18
Sud
co se Shevchenka týče, Hate Forest > Drudkh a hlavně Blood of Kingu (Sun in the House of the Scorpion) > všechno
Doppelganger Of Death demo mám, z těch českejch pankáčskejch pokusů asi nejlepší, trochu mě serou bicí a vokál, ale riffy a zvuk nadprůměr
Odpovědět...

Re: Ukrajina

11.04.2012 10:33:33
luksa TD (Anonym)
Myslel jsi spíš Saenka než Shevchenka, ne? 
Odpovědět...

Re: Ukrajina

11.04.2012 16:06:20
kubánec (Anonym)
De Occulta Philosophia, palec hore!!! Sun In The House Of The Scorpion je dost špatná deska, ani cover od Beherit to nezachrání, no ale aspoň mají borci dobrý vkus. A Ty, dle mého taky. sohynohyfuneraldooometal!!!
Odpovědět...

Re: Ukrajina

12.04.2012 18:16:49
Sud
luksa: no jasne, nejaka moje demence

kubanec: u me teda vyrazne naopak s tema blood of kingu.. a ten cover je naprosto genialni, necht alla xul nanna potresta mou herezi, ale je to stejne dobry jako original. sumer shall rise!
Odpovědět...

black metal

05.04.2012 17:30:09
bm (Anonym)
cisty zlo je the arrival of satan, diamatregon, francie oboji
Odpovědět...

Re: black metal

11.04.2012 03:21:32
Sud
z francie leze spousta zajimavejch kapel, deathspell omega, blut aus nord, aosoth, borgia, arkhon infaustus, peste noire, bekhira, haemoth, darvulia..
Odpovědět...

surový blackmetal

10.04.2012 10:48:45
kubánec (Anonym)
Poslechněte si Kruh nebo Doppelganger Of Death, dělají to punkrokovci, kteří ani neví, že Liturgy či Wolves...(to asi jo) existují a taky to zní úplně jinak. Tady jde inspirace z Ukrajiny, což je mě o dost bližší forma hudební prezentace. Na druhou stranu je mi to o to vzdálenější názorově:o)))Recenzovaná deska je v pohodě, mám na ni psát recenzi do Orby a poslouchá se mi to celkem dobře, ale teď to vytěsnili Korgonthurus!!!
Odpovědět...

prdel.

05.04.2012 14:32:13
mx (Anonym)
haha. komu se to nelibi tak to nemusi poslouchat. fakt asi zbytecny reseni. spousta hipsterskejch black metalu me bavi a nevidim duvod proc bych se mel nekomu omlouvat za to co posloucham nebo v jaky kapele hraju.
Odpovědět...

Re: prdel.

06.04.2012 15:20:11
milk (Anonym)
pice BLUM posloucha nackovsky burzum... sieg hail, go vegan
Odpovědět...

"neschopnost"

03.04.2012 17:26:47
rajtche (Anonym)
a někdo se neumí evidentně ani podepsat a stát si za tím co si myslí aniž by se za to styděl, aneb mluvit umí každej "lolle".
Odpovědět...

"chytrý kecy"

02.04.2012 13:39:10
rajtche (Anonym)
..jasný no, chápu že někoho zajímá jen HUDBA, ale tak to ať si jde pak ten dotyčnej koupit něco do krámu a nehoní si tady ego u toho jak to on vidí a že ten jeho pohled je ten nejsprávnější a nejideálnější.

"Jestli tě to sere, tak to nečti chytráku.."
Odpovědět...

Re:

02.04.2012 15:55:46
... (Anonym)
jestli je toto reakce na mě. nejde tu o ego ani o nejideálnější pohled na svět. jen mi tyhle řeči prostě přijdou zbytečný a nepodstatný .. proto nepodstatná píčovina. neprudim do muziky jen tyhle řeči jsou směšný nic víc v tom nehledej. 
Odpovědět...
Zobrazena stránka 1 z 2 (celkem 69 záznamů)
Jít na stránku: 1 2
   
 
PŘIHLÁŠENÍ

 

Registrovat uživatele
Zapomenuté heslo

Vstup do administrace

 
HLEDÁNÍ A MAIL LIST

search
mailing list


 
AKCE
GRILL NOT BOMBS
obrazek
23.05.2013 ( 18:30 )
Zkušebna Jeremenko Více informací ...
James Reindeer (UK) + DYXZ (DE)
23.05.2013 ( 20:00 - 23:55 )
Brno Boro Více informací ...
STREET MACHINE + X-CORE + KONFRONT + SHATTER @ MODRÁ VOPICE - PRAHA
obrazek
24.05.2013 - 24.05.2013 ( 19:00 )
Praha Modrá Vopice Více informací ...
Drom + Sakala + Un Chien Andalou
obrazek
24.05.2013 ( 20:00 )
Havlíčkův Brod, Klub Oko Více informací ...
KŘEST
obrazek
24.05.2013 ( 20:00 )
Exil.cc Více informací ...
HLEDÁNÍ + MARTIN CHOVANEC + NJUMEN
obrazek
24.05.2013 ( 20:00 - 22:00 )
Kopřivnice - Mandala Více informací ...
esazlesa / fivesecondstoleave / velo / dyxz.rndr [de/uk]
obrazek
24.05.2013 - 24.05.2013 ( 20:00 - 23:30 )
Plzeň Pod lampou Více informací ...
ProtestFest 2013
obrazek
25.05.2013 ( 00:00:13 )
Brno - Moravské nám./Pisárecký park Více informací ...
JARNÍ ALTERNATIVA
obrazek
25.05.2013 ( 00:00:20 - 00:00:24 )
Bystřice pod Hostýnem Více informací ...
DRAT NAD PLOTEM
obrazek
25.05.2013 - 25.05.2013 ( 00:00:21 )
Rožnov Vrah Více informací ...

Všechny akce ...
Historie akcí ...
 
POSLEDNÍ GALERIE
EXEKUCE, Žebrák - Vosa, 9.12.00
(16.05.2013 11:39 Siki )
UNIVERSAL YOUNG MUSICIAN, Žebrák - Vosa, 9.12.00
(16.05.2013 11:38 Siki )
LAWRENCE ARMS, Praha - 007, 29.11.00
(16.05.2013 11:37 Siki )
UNSIZED UPKIDS, Praha - 007, 29.11.00
(16.05.2013 11:36 Siki )
RATOS DE PORAO, Praha - 007, 13.11.00
(16.05.2013 11:35 Siki )
KEVORKIAN, Žebrák - Vosa, 10.11.00
(12.05.2013 13:24 Siki )
ESGMEQ, Žebrák - Vosa, 10.11.00
(12.05.2013 13:23 Siki )
ANYWAY, Žebrák - Vosa, 10.11.00
(12.05.2013 13:22 Siki )
FAST TIMES, Praha - 007, 2.11.00
(12.05.2013 13:21 Siki )
UNIVERSAL YOUNG MUSICIAN, Praha - 007, 2.11.00
(12.05.2013 13:20 Siki )
 
NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY
TALES OF ERROR - Ritual (653)
MARCH OF THE HORDES / TOMORROWS HELL – split (344)
REMEK / PAPERPLANECRASH (337)
BERNAYS PROPAGANDA – Zabraneta Planeta (290)
IDIOTS PARADE - R.I.P. (255)
Smalltown „XII” (57)
MUDHONEY - Vanishing Point (26)
NEJOBLÍBEĚJŠÍ ČLÁNKY
IDIOTS PARADE - R.I.P.
Smalltown „XII”
MARCH OF THE HORDES / TOMORROWS HELL – split
TALES OF ERROR - Ritual
BERNAYS PROPAGANDA – Zabraneta Planeta
REMEK / PAPERPLANECRASH
MUDHONEY - Vanishing Point
 
POSLEDNÍ REAKCE
Retox v Reko
(23.05.2013 13:42:25 Banan)

Nová deska Retox právě dorazila do Rekomanda. S ní spousta dalších parádních desek.

Re: Re: Kliiiiiiiid
(22.05.2013 20:33:28 Vorel)

Jojo zaplať a povozím i tebe.

Re: Banan
(22.05.2013 18:53:43 hendrix )

přesně tak!! taky to absolutně nechápu,jak to neskutečně skvěle šlape!! paráda

Re: Kliiiiiiiid
(22.05.2013 16:27:06 Phil Hell)

Myslím, že tím "vytěžit" nebylo nutně myšlený vytěžit něco finančně, ale jinak jistě, na punkové turné se jezdí hlavně proto, aby se vydělalo, to je jasný... job jako každej jinej. Mění to, že vydělali málo nebo prodělali něco na tom, že hudebně ten reunion  zní otřesně a že je jedním.... (text zkrácen)

Re: Kliiiiiiiid
(22.05.2013 12:39:04 saman)

jo, sorry, muze to tak bejt, casto se nechavam unest dojmy ze shlednutych koncertu a vyslechnutych konverzaci

Kliiiiiiiid
(22.05.2013 11:07:26 vorel libor@nofp.cz)

reagan youth-super dědci co vydělali na tom turné míň než ty za řízení pro disembodied.

Banan
(21.05.2013 16:21:29 DC rules)

Pičo, to zní jak Swiz smíchaný s Faith. Nechápu. Ale je to úplně skvělý.

return of reunions
(21.05.2013 14:29:57 agitátor)
tak co hardcore byl stejně většinou špatně zahranej metal ,tak ty starý blbce nechte něco vydělat když jim to dost idiotů zaplatí v roce 2013...počkejte až přijedou minor threat to bude čumět všichni s otevřenou hubou.....hahahaha
chachacha
(21.05.2013 12:38:42 Dáša )

ja BxPx nemôžem prísť na chuť, či už nahrávky alebo koncerty sú jednoducho nuda. aby to nevyznelo tak negatívne, tak XAXAXA je zas na druhej strane totálna pecka (a paradoxne absolvujem koncerty BxPx práve kvôli tomu, aby som si zakúpil LPs od XAXAXA)

Re: RY
(20.05.2013 14:49:59 saman)

reagan youth před pár lety na ieperu - příšernost. normální trapní dědci chctěj asi vytěžit něco ze své zašlé slávy

 
SOUTĚŽ
V tuto chvíli není vypsaná soutěž.
 

TOPlist
   
 



Web-Stranky.cz Voltage shop afa gnwp svoboda zvirat a-kontra ideozlocin Kaficko Mangel milada tetour punksearch kids and heroes diy manual diycore 007 strahov nightmare core ritual malarie dayafter nychc evidence nzdm thor steinar ism marast CSAF Cult Burger Shitrecords Periferia Subculture Virus N gasmask Marre Subculture Reporti MOCfest


© 2009 Czechcore.cz | Scripted by Sonic (Web-Stranky.cz) | Design concept by Max