(Day After)
Po singlech a desce, která tyto singly sjednotila tu máme první velkou nahrávku San Franciské party THE YELLOW PRESS. Kdo neprošvihl jejich dvě zastávky, moc dobře ví, že má tu čest s post-dance-punkem nové vlny. Hlavní slovo tady mají šlapavé hravé bicí ovládané vytáhlým chlapíkem s imidží, jako by si zrovna odskočil nebo přesněji odběhl z maratónské časovky. A právě tyto dance-bicí jsou doprovázený basou, která jasně dává najevo, že ona má zde hlavní slovo a tak nenechává posluchače nudit, ale pěkně se s ním snaží vytřít celou stupnici od z hora až dolů, rychle i s rozvážným klidem. A ke všemu se basák ještě stará o vokál, který když se rozjede opravdu stojí za to. Jsi-li fanda nakřáplé odrůdy alá Joe Cocker, myslím že si dosyta užiješ. Jinak, abychom na nic nezapomněli nejvýraznější osoba zpěvák a basák v jedné osobě si svoje odkroutil také v ebullitionovských Torches To Rome. Kytara tady nehraje první housle, ale i tak můžeš očekávat hru, která rozkrájí okolní vzduch na nejemnější nudličky, které jsou prošpikovány decentními o to snad ještě více vychytralými synth-zvuky, které přesně vystihnou okamžik, kdy je ta správná doba se ozvat. Jinak styl hraní THE YELLOW PRESS využívá hodně výborných stop-timů a tak ve chvilkách klidu na sebe bere pozornost třeba jen Joe Cocker. O tom, že je to zahraný s nasazením, je zbytečný mluvit, ale velký podíl má na tom i závěrečný mix o který se postaral Ondřej Ježek a tak na to můžeš vsadit krk, že to má koule. Jó a jen tak mezi náma, letos podruhé (prvně Turbonegro) tady máš čest se songem jehož název je „All my friends are dead“. A ke všemu decentní digipack navrch, takže není co řešit ...
The Yellow Press
Day After
Více na old.czechcore.cz
|