(Hardcore Holocaust Records)
Nová deska WBTD po šesti letech. Obal, který nechtěla žádná tiskárna v Americe vyrobit, texty ostré jako kudla, co prosvištěla Jackovi těsně vedle srdce a hudba tak znepokojivá a devastující, že vás to vykolejí tak na týden. Nenávist k tomu, co se děje kolem vás bude opravdová a touha to všechno spálit bude silnější, než byla kdykoliv před tím. A nedělam si prdel. Stejně jako si ji nedělají oni. A je to skutečně jasné už na první pohled, protože již zmíněný obal od chlapíka z G.I.S.M. (nic stylovějšího by mě ani nenapadlo) zachycuje zlo tohoto světa s takovou autenticitou a nekompromisností, že z toho běhá mráz po zádech a to teprve klepeme na vstupní bránu, do míst, kde PEKLO znamená TADY, což vám dokáže hned první skladba. Oproti jejich předešlé (a také naprosto geniální) desce Sucking of the Missile Cock, přibylo na téhle nahrávce více drtících pomalejších pasáží, kde se na vás snese všechna tíha zlověstně visící kolem a ty přechody a výjezdy do rychlejšách pasáží, kdy vás na vteřinu napadne, že by mohlo přijít vysvobození, vám jen zatlučou hřebíky hlouběji do vaší hlavy, vašich dlaní, vašich nártů. Právě v těchto momentech je síla WBTD skutečně odzbrojující a jejich hrubost, nasranost a zápal tak nakažlivý, že vám dávají pocit, že dokážete cokoliv a vaše za?atá pěst a skandování refrénů zní jako válečný pokřik. A není jen jeden, protože každá skladba na téhle desce je hit, jež byl ukován z maniakálního nasazení a nekompromisní hlučnosti japonských velmistrů jako Death Side, Bastard nebo Gudon (k tomuhle odkazu se WBTD vždy zcela nepokritě hlásili), odtud ty rychlejší pasáže postavené na razantních bicích se silou pmeumatického kladiva, kdy máte pocit, že stojíte uprostřed otevřené pláně při kobercovém bomardování. Pak přidejte útočnost prvnícho singlu Poison Idea, Offenders nebo Jerry’s Kids, nebo chcete li Spazzm 151, tedy to nejlepší z rychlého nasraného hc/punku 80. let. Dále hrubost a neotesanost Anti-Cimex a v neposlední řadě lehkou dávku klasického black metalu, což je právě ta ingredience, která vytváří tu zlou atmosféru a dělá z téhle desky armagedon. A právě ten black vliv je na téhle nahrávce trochu citelnější, než na první desce a i kytarová sóla jsou výraznější a více vycházející z klasického hard rocku a skvěle osvěžují všechny ty silné nápady na kterých jsou skladby WBTD postaveny a které drží pohromadě ohromující silou Jackova vokálu, ktery zní jako šepot saně, jež je připravena chrlit oheň. A spálit to všechno. Církev, americkou politiku, fašistický prasata, společnost založenou na chamtivosti a tuposti, yuppies, trendový punx a jejich stupidní hon za dokonalou image a neposlední řadě všechny, kteří se jim postaví do cesty. Tahle kapela nedělá kompromisy a až uvidíte fotku na zadní straně desky, pochopíte, že jednou nastane čas se rozhodnout, na které straně stojíte. Tahle deska je soundtrack k tomu dni. Tohle je punk pro nové tisíciletí a první deska roku.
Hardcore Holocaust Records
Více na old.czechcore.cz
|